Facem ca lucrurile să se întâmple și atunci când lucrăm de acasă

Martie a fost o lună dificilă pentru toată lumea care trăiește și lucrează în România. A fost luna în care s-au implementat numeroase restricții din cauza numărului tot mai mare de infecții cu COVID-19 în țara noastră. Pentru a ne păstra în siguranță, conducerea a decis că este mai bine ca întreaga companie să lucreze de acasă.

Noi suntem în home office de la sfârșitul lunii martie și încă nu știm când ne vom întoarce la birou. Ne place să spunem că #wemakeithappen de acasă.

#ViațaMagenta atunci când nu suntem la birou

Suntem fericiți și norocoși să putem lucra de acasă. Fiind un shared service center, majoritatea servicilor se întâmplă în sfera digitală, așa că a fost o decizie rapidă să începem să lucrăm de acasă. Este plăcut să vezi că în DTSE România sănătatea și siguranța angajaților sunt pe primul loc. Echipa noastră de management ne oferă lunar actualizări despre coronavirus și situația operațională prin intermediul newsletter-ului nostru intern. Este întotdeauna o bucurie pentru toți când aflăm că niciunul dintre colegii noștri nu este infectat cu virusul Covid-19.

Totuși, din când în când, unii dintre colegii noștri trebuie să meargă la birou pentru a trimite anumite documente, a preda niște tichete etc. Cu ajutorul ambasadorilor noștri, am comandat și am pus la dispoziție un kit de igienă pentru fiecare coleg. Acest kit este menit să le ofere protecție colegilor în timpul petrecut la birou. Regulile sunt reguli, astfel încât colegii noștri trebuie să poarte o mască de protecție atât timp cât sunt în birou (nu doar orice mască, ci una brandată cu logo-ul nostru).

Mădălin Popescu, Director General DTSE Romania împreună cu Cătălin Păgidean, Manager IT

Digitalizarea proceselor se află pe lista priorităților din DTSE România, în special în contextul actual. În martie am reușit să mutăm procesul de recrutare online, datorită instrumentului de recrutare online, HireVue. Întregul proces de recrutare se întâmplă online, până la semnarea contractului. Mai mulți colegi s-au alăturat companiei noastre din martie, trecând cu succes procesul de recrutare pe platforma HireVue. Ei știu că viața este mai bună în magenta.

Păstrăm distanța socială, ne vedem doar prin Webex, platforma pe care o folosim pentru întâlniri online. Nu este același lucru ca și când ne-am văzut de luni până vineri la birou. După toate aceste luni ne lipsesc colegii, dar măcar prin platforma Webex ne vedem, ne auzim și putem povesti.

Organizăm ateliere și evenimente online pentru colegii noștri. În ultimele luni am făcut o super echipă cu Wellington – Corporate Business pentru a găsi cele mai bune traininguri online. Atelierele de Wellness Financiar, de Home Office Wellbeing sau cele de decorațiuni au fost perfecte în această perioadă.

Ce se întâmplă în perioada următoare?

Oficial, lucrăm de acasă până în 15 septembrie. Dacă situația se îmbunătățește, ne vom întoarce la birou după această dată. Dacă nu, perioada noastră de home office ar putea fi prelungită din nou. Este varianta cea mai sigură pentru noi și pentru cei dragi nouă, pe care vrem să-i protejăm cât de bine putem.

Continuăm să magentificăm carierele. Noi avem unul dintre cele mai bune pachete de beneficii de pe piață și cea mai tare echipă!

Vezi job-urile disponibile aici și haide în echipa noastră!