Se spune că este nevoie de un sat pentru a crește un copil. Același lucru se poate spune si despre DTSE România, care are acum cinci ani. A fost nevoie de tot efortul nostru concentrat, dedicarea și muncă grea pentru a crește și a depăși așteptările. Townhall-ul din acest an a marcat aniversarea a cinci ani și s-a focusat pe evaluare, creștere, strategie și digitizare. Evenimentul, găzduit de Mădălin Popescu (Managing Director) și Ciprian Tudosa (Site Manager Timișoara), a avut loc pe data de 12 septembrie în centrul vechi din București – la ArCub – și a fost difuzat live la Timișoara.
Temă, locație și istorie
Inspirat de formatul TED Talk-urilor, ca și în fiecare an, au fost abordate subiecte de interes general precum: creștere, strategie, digitalizare și, desigur, evaluare.
Mădălin și Ciprian ne-au prezentat culisele DTSE România, București și Timișoara. Deși acest fragment a fost mai degrabă „uscat” datorită naturii conținutului său – rapoarte financiare, operaționale și statistice – Mădălin a făcut o treabă excelentă în a menține atmosfera animată și publicul interesat. De asemenea, el a pus, literalmente, o lumină pe fiecare manager, recunoscând contribuția lor zilnică.
Abordare europeană, strategie și funcționare
Următorul pe scenă a fost Andre Dybek, Operating Officer și CCM Manager, un oaspete destul de regulat și întotdeauna primit cu drag în România. Discursul său a fost impresionant și a atins subiecte precum abordarea europeană și strategia noastră viitoare. Ca parte a unei companii de telecomunicații, o piață cu schimbare rapidă, DTSE Romania trebuie să țină pasul. Nu există nimic asemănător sentimentului de apartenență la ceva mai mare.
Vedeta și actul final al evenimentului a fost Srinivasan Gopalan, membru al consiliului de conducere al Deutsche Telekom pentru Europa. El a vorbit în principal despre strategia europeană de creștere prin moduri de gândire, convergență și digitalizare. Aceasta este modalitatea de a atinge obiectivul clar stabilit – de a deveni compania de telecomunicații numărul unu în Europa. O întrebare era totuși în mintea tuturor: Care este rolul DTSE Romania în acest context? Răspunsul a fost foarte clar. Ne propunem să oferim cea mai bună experiență clienților, servicii de înaltă calitate, ne concentrăm pe inovare, simplificăm procesele și nu în ultimul rand, ne străduim să creștem.
Să creștem împreună!