Activitatea noastră se bazează pe ideea de a aduce oamenii împreună, de a împărtăși aceleași valori și destinații. Sub ”acoperișul” nostru se vorbesc (deodată chiar) 16 limbi europene. Există multe diferențe între noi, până și setările de la aerul condiționat diferă de la birou la birou, mai ales când se întâlnesc Grecia și Olanda.
Însă, în pauza de masă, poți observă că Spania își împarte prânzul cu Rusia și că toată lumea este prietenă cu toată lumea. Noi suntem Națiunile Unite ale DTSE.
Pentru a ne dezvoltă interacțiunile și a ne consolida relațiile de zi cu zi, am implementat începând cu Ianuarie 2017 un Program Diplomatic. Acesta include opt Ambasadori, care au fost aleși dintre colegii noștri.
Este misiunea lor să aducă creeze relație strânse între noi, să-i facă pe toți să se simtă bineveniți și să facă vocile tuturor auzite.
Iată cei opt ambasadori și rolurile lor
Cristina Ionescu
Cristina este coordonatorul acestui proiect. Ceea ce înseamnă că înlocuiește și ține locul celorlalți ambasadori, în cazul în care aceștia se află în imposibilitatea de a-și îndeplini rolul – fie că sunt în concediu sau nu sunt la birou din alte motive. Mai mult de atât, Cristina deschide poziții pentru noi ambasadori, intervievează candidații și alege persoana cea mai potrivită pentru rol.
Miruna Teodorescu
Miruna este prima persoană pe care o cunoști în prima zi de muncă. În București, Miruna te va întâmpina cu un welcome kit și îți va răspunde tuturor întrebărilor. Te va însoți într-un tur al companiei, îți va prezența persoanele cheie și va organiza o ședință de onboarding pentru tine.
Oana Găman
Asemănător cu Miruna, Oana este unul dintre Welcoming Ambassadors. Ea te va întâmpina în prima zi, cu zâmbetul ei caracteristic și îți va face un tur al companiei. Oana îți va oferi un welcom kit și îți poate răspunde la întrebările pe care le ai.
Violeta Păduraru
Violeta este Cool Office Ambassador și s-a alăturat programului la începutul anului 2019. Este implicată în redecorarea biroului, obținerea permisiunilor necesare, negocierea bugetelor și tot ea se asigură că lucrările se desfășoară fără probleme.
Irina Moldoveanu
Irina are un rol dublu, fiind Green Ambassador și Hospitaliity and Events Ambassador. Irina organizează petrecerile companiei și celelalte surprize de care ne bucurăm. Pentru asta, ea trebuie să vină cu idei originale, să solicite conducerii un buget anual, să găsească și să ocupe de rezervarea locațiilor, să găsească variante de divertisment, de catering și securitate. De asemenea, este responsabilă pentru promovarea evenimentelor.
În plus, față de aceste responsabilități, organizează toate inițiativele de CSR ale companiei, în concordanță cu strategia CSR a grupului Deutsche Telekom.
Virgil Manolache
Virgil este, de asemenea, unul din ambasadorii mai noi. Și el s-a alăturat grupului în ianuarie 2019. Ca Sports Ambassador, Virgil este responsabil pentru înscrierea companiei la Corporate Games, organizarea și promovarea de evenimente sportive pentru angajați și promovoarea unui stil de viață sănătos.
Timea Kozak
Asemenea Mirunei, Timea este prima persoană pe care o întâlneșți în prima zi de muncă, dar în Timișoara. Ea te va întâmpina cu un welcome kit și îți va răspunde la întrebări. De asemenea, îți va face o vizită de ziua ta, pentru te felicita și a-ti înmâna o felicitare de ”La mulți ani!.
În plus, administrează crearea, administrarea și publicarea de conținut relevant, original și de înalta calitate pe toate platformele noastre de social media. În plus, creează și distribuie buletinele informative interne. De asemenea, identifică și promovează aspecte organizatorice, care îmbunătățesc percepția online asupra brandul angajatorului.
Lorena Jurchela
Lorena este cea mai iubită dintre ambasadori, deoarece organizează petrecerile companiei și celelalte surprize de care ne bucurăm. Pentru asta, ea trebuie să vină cu idei originale, să solicite conducerii un buget anual, să găsească și să ocupe de rezervarea locațiilor, să găsească variante de divertisment, de catering și securitate. De asemenea, este responsabilă pentru promovarea evenimentelor.