Ambasadorii DTSE Romania - Echipa din spatele Echipei
Cine sunt Ambasadorii DTSE Romania și de ce avem nevoie de ei? Știm probabil că v-ați pus această întrebăre, iar acest articol își propune să le răspundă la ea și chiar să vă ofere mai multe detalii despre munca lor.
Înainte de a înțelege cine sunt ei, să răspundem mai întâi la De ce avem nevoie de Ambasadori. Timea, coordonatoarea proiectului, are răspunsul: „De ce nu? Ne numim ambasadori, dar suntem mai mult decât atât. În primul rând, acest proiect este voluntar. Fiecare coleg/ă poate aplica dacă dorește să facă parte din echipă, și, cel mai important, dacă vrea să facă mai multe în DTSE Romania. În prezent, suntem 8 Ambasadori – inclusiv eu. Sarcinile noastre sunt diferite, deoarece avem roluri diferite, dar scopul nostru este unul comun: promovarea companiei și suportul pentru colegii noi, cât și pentru cei vechi, adăugând acel extra vibe bun, astfel încât compania noastră este mai mult decât un simplu loc de muncă.
Toți cei care se alătură acestui proiect sunt recompensați cu un goodie bag, care conține articole vestimentare brandate, gadgeturi, rucsacuri și alte lucruri interesante. Este modul nostru de a arăta aprecierea față de ambasadorii noștri. După primul meeting de kick off cu ei, organizăm și o sesiune de ședință foto. Colaborăm întotdeauna cu fotografi profesioniști și make-up artiști pentru că da, fotografiile sunt folosite în scopuri promoționale pentru compania noastră.
Îmi plac ședințele foto, deși sunt obositoare, dar suntem împreună, râdem și împărtășim amintiri amuzante în timp ce mâncăm bunătățuri.”
Acum că am împărtășit pe scurt câteva informații despre taskurile ambasadorilor noștri, haideți să îi cunoaștem cu adevărat.
Când deveniți colegii noștri, veți fi întâmpinați de Welcoming Ambassadors, Andreea și Geanina. Fetele se ocupă de organizarea unui tur de birou virtual sau fizic pentru noii noștri colegi. Datorită sistemului nostru de lucru hibrid, trebuie să ne adaptăm fiecărei situații. Andreea & Geanina devin purtătoarele de cuvânt pentru noii colegi, angajându-se în dialoguri și răspunzând la întrebările lor. Ele creează un cont în aplicația Appical pentru fiecare dintre ei, sprijinindu-i în parcurgerea cursului de onboarding. În fiecare lună, fetele organizează sedințele pe care le-am denumit #CoffeeBreak. În timpul acestor meetinguri, Andreea & Geanina, alături de noii noștri colegi, discută despre perioada de acomodare în DTSE Romania, echipă, sarcini și alte aspecte importante.
În timp ce noii noștri colegi se bucură de primele luni la birou, există o șansă mare că inbox-ul lor să fie umplut (aproape) cu e-mailuri de la Timea & Andrei, Hospitality and Events Ambassadors. În ciuda rolurilor duble, Andrei fiind și Ambasadorul nostru CSR și Timea coordonatoarea acestui proiect, partea de evenimente rămâne funcția lor de bază. Mai mult decât atât, rolul lor de Ambasadori se suprapune cu postul lor principal în companie, ambii făcând parte din departamentul de Comunicare. Aceștia sunt responsabili pentru organizarea de evenimente locale și alinierea cu entitățile noastre internaționale pentru evenimente mai mari, cum ar fi Town Hall Meetings, Customer Summit, Living Culture Day, Health Week și multe altele. Cei doi sunt activi pe platformele de social media ale companiei, creând și partajând conținut aliniat pe brandul DTSE Romania. Din când în când, ne surprind colegii cu cadouri cool. Făcând față modului de lucru hibrid, Timea & Andrei organizează fie evenimente memorabile la birou, fie evenimente online interesante, captivante, precum workshop-uri sau training-uri.
Un alt duo remarcabil, care împărtășește super sfaturi și trucuri sunt Learning & Development Ambassadors, Ruxi și Miriam. Fetele sunt la curent cu cele mai recente programe de dezvoltare ale grupului, cum ar fi Digital Champions, Talents@DTSE, Leadership Career @ DTSE și LevelUP NextGen. Ele fac cercetări continue pentru a găsi și a promova cele mai noi cursuri și training-uri pentru colegii noștri. Ruxi și Miriam trimit lunar un newsletter, dedicat doar învățării și dezvoltării, care conține informații despre instrumente digitale, cursuri, training și evenimente.
Lucrăm mult în fața calculatorului/laptopului pentru a excela în tot ceea ce facem. Acest lucru poate duce la dureri de spate, oboseală oculară, dureri de cap și așa mai departe. Soluțiile pentru a evita aceste probleme vin de la Radu, Ambasadorul nostru Sport & Wellness, cu sfaturi și trucuri excelente. Radu se asigură că menținem un echilibru sănătos între lucru și viață privată. El împărtășește rețete delicioase și sănătoase pentru smoothie-uri, mese sau gustări. Încercăm să găsim un echilibru în modul hibrid de lucru, așa că Radu organizează sesiune de sport digitale, prin Webex. El este și antrenor certificat la Sweat Concept. Deci, dacă se întâmplă să vă aflați în București și doriți să participați la unele dintre sesiunile lui de antrenament, programați o vizită la Sweat Concept Gym.
În ultimul rând, dar cu siguranță nu cea din urmă, este Vio, nWOW, adică New Ways of Working Ambassador. Ea se ocupă de tot în biroul nostru – de la probleme administrative până la revizuirea fiecărui contract, discută și negociază cu furnizorii, obține licențe de la autoritățile competente și determină resursele necesare, indiferent dacă este vorba despre forță de muncă, materiale sau echipamente. Este adepta stilului de lucru hibrid, deoarece merge adesea la birou, dar uneori pur și simplu îi place să lucreze de acasă. Ea ne arată în fiecare zi că se poate găsi o balanță între cele două lumi (lucrat de acasă și de la birou) care poate duce la rezultate fantastice sau, cum ne place să spunem, rezultate magentalicioase!
Acești 8 colegi sunt ingredientul secret al echipei DTSE Romania. Sunt creativi, amuzanți, buni ascultători și vorbitori excelenți. Ei știu ce să aducă la masă și, atunci când o fac, sunt discutate 8 perspective diferite, iar la final, aleg variantele cele mai bune pentru creare de conținut, evenimente și multe alte activități pentru colegii noștri. De aceea avem nevoie de Ambasadorii noștri în DTSE Romania.