MicroStrategy BI Specialist

Responsabilități

  • Interfața cu experții de raportare din cadrul departamentului Record to Report din Germania și cu clienții / utilizatorii interni pentru a înțelege în mod clar cererile și cerințele aplicației în domeniul de aplicare
  • Integrarea cerințelor de management cu platformele centrale ale Deutsche Telekom (utilizând instrumente software standard)
  • Susținerea și dezvoltarea proiectelor de dashboard pentru toate segmentele
  • Proiectarea și dezvoltarea de noi widget-uri în cadrul instrumentelor Microstrategy
  • Abilitatea de a furniza propuneri de proiectare pe baza tipului de date implicate în proiectul BI dorit
  • Capacitatea de a stabili planurile de proiect și cerințele privind activitatea/ efortul implicat
  • Metodele de lucru agile și experiența în managementul proiectelor reprezintă un avantaj
  • Crearea landing page-urilor (cerințe de colectare, construirea infrastructurii back-end)
  • Crearea sau conectarea sursei de date în vederea recuperării datelor din sistemele de bază ale grupului (Essbase, SAP BW, MS SQL
  • Administrarea depozitului – Gestionarea utilizatorilor noi și a drepturilor de acces ale utilizatorilor
  • Pregătirea și furnizarea cererilor ad-hoc pentru managerul operațional / cererile interne ale clienților

Beneficii

  • Oportunități de a creștere si dezvoltare într-un mediu de start-up
  • Mediu de lucru dinamic și multicultural
  • Pachet financiar motivant
  • Tichete de masă
  • Asigurare medicală

Candidatul ideal

  • Diplomă universitară în administrarea afacerilor sau sisteme informatice.
  • Experiență practică minimă de 1 an pentru postul de juniori și 3 ani pentru funcția de senior
  • Experiență în controlling, contabilitate, management reporting.
  • Experienta utilizatorilor cu sisteme informatice de management / sisteme de raportare (SAP BW, SAP Lumira, Microstrategy, Tableau, Qlik Sense, Power BI etc.)
  • Abilitățile complexe cu bazele de date Access / VBA / OLAP sunt benefice
  • Experienta in bazele de date MOLAP Infor MIS Alea, Oracle Essbase, SQL, SAP BW
  • Cunoașterea indicatorilor cheie de performanță utilizați în cadrul unei companii mari
  • Abilitatea de a diagnostica și rezolva problemele legate de aplicații.
  • Experiență cu procese automatizate și robotică
  • Limbi străine: limba engleză vorbită și scrisă fluent, cunoașterea limbii germane reprezinta un avantaj

Abilități interpersonale

  • Proactivitatea față de serviciul clienți este esențială
  • Flexibilitate și receptivitate la modificarea modelelor de muncă și a cerințelor
  • O abordare aprofundată și metodică a muncii
  • Lucru în echipă, dar și abilitatea de a lua inițiativa în diferite proiecte
  • Abilități avansate în comunicarea interpersonală
FacebookLinkedInEmail